0 0 Ft‎

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek az BOSIS.hu, valamint az általa nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevőknek (a továbbiakban: Vásárló) a szolgáltatásokkal kapcsolatos jogait és kötelezettségeit szabályozza.

Jelen ÁSZF értelmében Vásárló minden olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, akinek/amelynek a részére a Bosis.hu a jelen honlapon keresztül árut ad el, szolgáltatást teljesít.

A Bosis.hu minden ezen honlapon keresztül forgalmazott kereskedelmi tételének értékesítésére jelen Általános Szerződési Feltételek alkalmazandók, függetlenül az értékesítendő árutól, valamint a Vásárló személyétől. A Vásárló a Szolgáltató ajánlatának elfogadásával egyidejűleg a jelen Általános Szerződési Feltételeket is elfogadja. Jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya csak abban az esetben nem vonatkozik a Szolgáltató által a jelen honlapon keresztül kötött szerződésekre, amennyiben azt a Bosis.hu előre, írásban kikötötte.

A Bosis.hu oldalon történő regisztrációval és vásárlással a Vevő és az Üzemeltető között távszerződés jön létre és a vevő aláveti magát az itt leírt vásárlási feltételeknek.

Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. 

Webáruházban történő vásárlás a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, elektronikus úton történő megrendeléssel lehetséges. A megrendelés és szerződéskötés minden esetben magyar nyelven történik. A megrendelés elfogadásával a Bosis.hu és a vásárló vásárlási szerződést köt, ennek irásos formálya az automatikus visszaigazoló e-mail, a vásárlát a Bosis.hu webáruház rögzíti és a jogszabályoknak megfelelően tárolja azt, így az később rendelkezésre áll bármilyen kérdéses ügy esetén. A két fel között létrejött szerződés és annak adatai 3. személynek átadásra nem kerülhetnek.

A Vásárló a weboldalról történő megrendelése feltételezi, hogy a Vásárló az elektronikus kereskedelemre vonatkozó technikai valamint jogszabályi ismeretekkel rendelkezi. Ezen ismeretek hiányából, valamint az elektronikus termékek hibájából, az informatikai, távközlési szolgáltatónak felróható hibákért a Bosis.hu felelősséget nem vállal. 

A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

A Bosis.hu bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A Bosis.hu és Vásárlói, szerződéses partnerei között fennálló kapcsolatokban kizárólag a Magyar Köztársaság joga alkalmazandó. Az esetlegesen felmerülő jogvitákat a felek megpróbálják először tárgyalásos úton, egyeztetéssel megoldani.

Jelen Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött jogokból és kötelezettségekből eredő valamennyi jogvitára vonatkozóan - értékhatártól függően -  a Pest Megyei Bíróság rendelkezik kizárólagos hatáskörrel és illetékességgel, amennyiben kényszerítő törvényi rendelkezés alapján más bíróság hatásköre vagy illetékessége nem áll fenn.

MEGRENDELÉS, VÉTELÁR & FIZETÉSI FELTÉTELEK

A megrendelt termékek vételára minden esetben a termék mellett feltüntetett fogyasztói ár, amely magyar forintban (HUF) értendő és tartalmazza az ÁFA-t, de nem foglalja magába a szállítási költséget.

A Bosis.hu fenntartja a Weboldalon feltüntetett árak változtatásának jogát. Az árváltozás a Weboldalon való megjelenéssel lép hatályba. A Bosis.hu garantálja, hogy a felek közötti ajánlati kötöttség és annak Bosis.hu részéről történt elfogadását követően esetlegesen felmerülő árváltozás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. A Bosis.hu nem vállal felelősséget a gondossága ellenére hibásan feltüntetett árért, így a honlapot üzemeltető technikai Bosis.hu-nak, vagy az informatikai rendszernek felróható adatrögzítési hibákért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra. Ilyen esetekben a Bosis.hu nem köteles a terméket a weboldalon feltüntetett hibás áron szolgáltatni, hanem a rendelés visszaigazolásában felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló, döntése szerint vagy megrendeli a terméket a helyes áron, vagy minden hátrányos jogkövetkezmény Bosis.hu felé való érvényesítése, illetve Vásárlót terhelő bárminemű kötelezettség nélkül elállhat vásárlási szándékától.

A vásárló az interneten keresztül leadott megrendelésének ellenértékét az általa választott, alábbi fizetési módok egyikével egyenlíti ki:

Utánvétel: készpénzben, a csomag kézhezvételekor.

Bankkártyás fizetés: a megrendelés véglegesítésekor az áruház a Borgun hf. biztosított weblapjára irányítja a vásárlót. Itt a következő kártyaadatok megadása szükséges: bankkártyaszám, lejárati dátum, 3 jegyű azonosító.

Figyelem! Minden esetben olvassa az oldalon található tájékoztatót és ellenőrizze a tranzakcióra vonatkozó adatok helyességét.

Elfogadott kártyatípusok: dombornyomott Visa, Mastercard, Maestro kártyák.

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat juttatja el a megadott címre.

Csomagokkal kapcsolatos információkért érdeklődhet a 06 1 8020265-ös telefonszámon.


A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar .

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

2017.01.28-tól Magyarország terültére a szállítási költség egységesen 0 Ft, ami tartalmazza a csomagolás árát is. Csak abban az esetben ingyenes a szállítás, ha valamelyik elektronikus módon fizet a vásárló és rendelése értéke meghaladja a 9.000 Ft-ot, minden más esetben rendszerünk szállítási költséget számol fel, melynek összege egységesen 1.190 FT.

A 9.000 Ft-ot nem meghaladó megrendelt termékek értékén felül a vásárlót terheli a termék szállítási költsége. Az utánvétes fizetés díjja Magyarország terültére egységesen 1.190Ft ami tartalmazza a csomagolás árát is, ezt a vásárló a GLS futár munkatársának fizeti személyesen készpénzben az átvételkor!

A rendelések feldolgozása és vevőszolgálati ügyek intézése munkanapokon (H-Cs 9h-16h, P 9h-15h) történik. A hétvégén és munkaszüneti napokon beérkezett megrendelések feldolgozása a következő munkanapon történik.

Ha termék raktáron van, akkor a megrendelés feldolgozásától számított 3-5 munkanapon belül kiszállításra kerülnek. Eltérő esetben ügyfélszolgálatunk értesíti a vásárlót.

Szállítási módok:

1.) GLS futárszolgálat: a csomagokat a GLS csomagküldő szolgálat közvetlenül a címzettnek kézbesíti hétköznapokon 8-17 óra között. Ha a kézbesítés nem teljesíthető, a futár értesítést hagy a kiszállítási címen. Az értesítőn megtalálható a GLS központi telefonszáma, amelyen egyeztetni lehet a csomag átvételéről. A szolgáltatás részeként a futár egyeztetés hiányban is megkísérli az ismételt kézbesítést. Ha a második kézbesítés is sikertelen, a futár egy újabb értesítőt hagy a szállítási címen, de a csomag ilyenkor már visszakerül a feladóhoz. Amennyiben a csomag visszaérkezik a Bosis.hu a megrendelést tárgytalannak tekinti.

Amennyiben

- az adott időpontban, a címzett mégsem tudja a szállítási címen a csomagot fogadni,

- a szállító nem találja a megadott címet,

- a címzett nem találja az értesítőt,

ügyfélszolgálatunkon kérhető a csomag ismételt kipostázása a postaköltség (újbóli) felszámításával. Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, a Bosis.hu fenntartja a jogot, hogy törölje a címre vonatkozó további megrendeléseket, vagy a továbbiakban erre a címre csak előre fizetés (átutalás) esetén szállítson.

Ha az Vásárló által megrendelt termékeket a Bosis.hu csak több csomagban tudja kiküldeni a szállítási díjat csak egyszer kerül felszámítjásra. Esetleges készlethiány esetén a Vásárlót a Bosis.hu tájékoztatja. Ha a megrendelt árucikkeket a Bosis.hu önhibájából csak több csomagban tudjuk elküldeni, akkor a csomagban mellékelt számlán vagy e-mailben közöli a hiányzó termékek szállítási információit. 
A fent leírt esetben a szállítási költéség csak egyszer kerül felszámításra.

Amennyiben a megrendelt termékek sérült csomagolásban (elszakadt a doboz vagy a ragasztószalag, a doboz elázott, stb.) kerülnek átadásra, a vásárló köteles minden esetben kárjegyzőkönyv felvételét kérni a futártól. Ezután, még a kézbesítő jelenlétében, ellenőrizze a csomag sértetlenségét és tartalmát. Amennyiben a csomag sérült és/vagy a számlához képest eltérést észlel és nincs hozzá mellékelve kárfelvételi jegyzőkönyv, ne vegye át a csomagot! Az esetről azonnal értesítse ügyfélszolgálatunkat! Amennyiben a termékről felbontás után a kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülés a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolható. A csomag kifizetését igazoló bizonylatot minden esetben ajánlott megőrizni.

ELÁLLÁS JOGA, ÁRUK CSERÉJE, VISSZAVÉTELE

A véletlenül, tévedésből vagy hibásan leadott megrendelések a kiszállítás megkezdése előtt, ügyfélszolgálatunkon keresztül minden következmény nélkül lemondhatóak.

100 %-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk minden termékünkre, csak annyit kell tenned, hogy visszajuttatod címünkre a használatlan terméket (ne vágd ki a címkét, cédulát) és jelzed felénk a vásárlástól való elállási szándékod.

Termékcsere esetén 1.190 Ft-os szállítási díjat számolunk fel, amit utánvéttel személyesen a futárnak vagy előreutalással tudsz rendezni. Ha az előreutalást választod, az utalás megjegyzés rovatában mindenképpen tüntesd fel a számla sorszámát!

A megrendelés során a vevő élhet a 45/2014. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Kérjük, hangsúlyozottan vegye figyelembe a következőket:

  • A vevő a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat ill. kérheti a termék cseréjét. Az erre vonatkozó igényét e-mailben, postai úton vagy faxon jelezheti.
  • Az elállási jog ill. csere gyakorlásával az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vevőt terhelik.
  • Elállás ill. csere esetén a vevő részéről mindig szükséges a vásárlás tényének az igazolása. Ezért, a visszaküldött termékek mellé, minden esetben melléklendő a vásárlásról kiállított számla eredeti példánya. (Javasoljuk egy másolat megtartását!)
  • A visszaküldött áru sértetlenségét a Bosis.hu munkatársa személyesen ellenőrzi és az ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 30 munkanapon belül átutalja a Vásárló általa megadott bankszámlára. (A cserék feldolgozási ideje megegyezik a hagyományos rendelések feldolgozási idejével.)
  • Fontos! Ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen, eredeti állapotában visszajuttatni áruházunkba, akkor a Bosis.hu nem vállalja a termék visszavásárlását. Ebben az esetben az árut a Vásárló költségére a Bosis.hu visszajuttatja.
  • A Bosis.hu követelheti a vevőtől az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Termék cseréje vagy elállás esetén a termékhez visszáru-levél csatolandó. Abban az esetben, ha nincs lehetősége nyomtatni úgy természetesen kézzel írott formában is elfogadjuk, de szükségünk van arra az információra, hogy pontosan mit szeretne a visszaküldött termékkel (méret csere, más termékre csere vagy esetleg pénzvisszafizetés). Csere esetén mindenképp jelölje meg a csereterméket. A számlázással, adminisztrációval kapcsolatos adatok kitöltésében a számla nyújt segítséget.